Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweZOZ MSWiA w Łodzi
ul. Północna 42
Osoba do kontaktów: Jadwiga Edyta Czerwińska
91-425 Łódź
POLSKA
Tel.: +48 426341270
E-mail: zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Faks: +48 426341254
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz-mswia-lodz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościZdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupuDostawa
endoprotez stawu biodrowego i kolanowego: endoprotezy bezcementowe,
cementowe, kosze rewizyjne, zestawy do płukania i mieszania cementu,
cement kostny.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:15 pakietów.
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego1)Krótki opisEndoproteza
bezcementowa stawu biodrowego składająca się z trzpienia, panewek
presfit i rewizyjnej, śrub, wkładki z przeciwutleniaczem
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego1)Krótki opisW skład endoprotezy wchodzi trzpień, dwa typy panewki, głowy metalowe i ceramiczne, ostrza
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego1)Krótki opisTrzpień bezcementowy przynasadowy, panewka, głowy ceramiczne i metalowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza stawu kolanowego - 60 sztuk
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza stawu kolanowego cementowa i bezcementowa, ostrza
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza stawu kolanowego jedno przedziałowa przyśrodkowa, jedno przedziałowa poboczna,
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza stawu kolanowego całkowita oraz całkowita bezcementowa
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza stawu kolanowego rewizyjna
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Endoproteza cementowa stawu biodrowego1)Krótki opisEndoproteza cementowa stawu biodrowego: bipolarne głowy, centralizer, korek głowa, panewka, trzpień
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego1)Krótki opisEndoproteza
rewizyjna stawu kolanowego: kołnierze udowe i piszczelowe, elementy
rzepkowe, piszczelowe, wkładka PE, element udowy z pinem mocującym
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Endoproteza cementowa stawu biodrowego rewizyjna1)Krótki opisEndoproteza cementowa stawu biodrowego rewizyjna, koszyk rewizyjny
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego1)Krótki opisEndoproteza bezcementowa stawu biodrowego: trzpien, wkładki, głowy, śruby
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Kosze rewizyjne1)Krótki opisKosz panewkowy, nadbudowa, wkładka PE, głowa CoCr, śruby tytanowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet do płukania i czyszczenia, pakiet do mieszania i podawania cementu1)Krótki opisPakiet do płukania i czyszczenia, jednorazowy pakiet do próżniowego mieszania i podawania cementu
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Cement kostny1)Krótki opisCement kostny bez antybiotyku oraz z antybiotykiem w opakowaniach 2x40g, 1x40g
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:Dla pakietu nr 1: 1 533,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset trzydzieści trzy 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 2: 1 686,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset osiemdziesiąt sześć 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 3: 3 253,00 PLN (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt trzy 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 4: 2 850,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset pięćdziesiąt 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 5: 788,00 PLN (słownie: siedemset osiemdziesiąt osiem 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 6: 575,00 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt pięć 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 7: 1 112,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto dwanaście 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 8: 910,00 PLN (słownie: dziewięćset dziesięć 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 9: 627,00 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia siedem 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 10: 1 205,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście pięć 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 11: 675,00 PLN (słownie: sześćset siedemdziesiąt pięć 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 12: 1 272,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt dwa 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 13: 283,00 PLN (słownie: dwieście osiemdziesiąt trzy 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 14 319,00 PLN (słownie: trzysta dziewiętnaście 00/100 PLN)
Dla pakietu nr 15 262,00 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt dwa 00/100 PLN)
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-09-12 do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millenium nr rachunku: 58 1160 2202 0000 0000 3597 5217
poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Płatność
dokonywana będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na konto Wykonawcy
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniają warunki i
wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek
ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
Potencjał techniczny
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie
spełnia.
Wykonawca może polegać na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa powyżej.
W
celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr
113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz dostaw lub usług
Wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie – min. 3
W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1
oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
6 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
7 Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 7.2 siwz
8 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
9 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. Wymagany dokument
1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
2 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
4 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4–8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
5 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 i 11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W
celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy
przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 oświadczenie o posiadaniu dopuszczeń do obrotu na oferowany asortyment i przedstawieniu ich na każde wezwanie Zamawiającego
2
dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie należy
dołączyć materiały informacyjne w postaci katalogów/folderów
Wskazane
dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania
elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego
kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia
oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy,
gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co
do jej prawdziwości.
Jeżeli z
uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez
Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający
sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:42/D/13
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoDokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu12.9.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 12.9.2013 - 10:30
Miejscowość:
Łódź, ul. Północna 42, Dział Zamówień Publicznych.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: sierpień 2014
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkoweNależy złożyć depozyt w formie setu.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:1.8.2013