Łódź: Usługa leasingu zwrotnego
Numer ogłoszenia: 8880 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa leasingu zwrotnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie przez Wykonawcę 1 sztuki używanego Aparatu RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C oraz oddanie go w leasing operacyjny zwrotny z opcją wykupu Zamawiającemu o wartości rynkowej netto 2 266 979,75 zł. Jest to wartość, którą Wykonawca przyjmie do skalkulowania oferty leasingu. 2. Dane dotyczące przedmiotu leasingu - Aparat RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C Firmy Philips Medical Systems Nederland B.V. Holandia /Allura Xper FD 20, rok produkcji 2012. 3. Transakcja leasingu zwrotnego używanego Aparatu RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C, o którym mowa w pkt 1 polegać będzie na oddaniu przez Wykonawcę ( Finansującego) 1 sztuki aparatu do angiografii cyfrowej w leasing operacyjny Zamawiającemu. 4. Wykonawca zobowiązuje się nabyć przedmiot leasingu na następujących warunkach: a) okres leasingu zwrotnego wynosi 35 miesięcy, b) pierwsza wpłata (opłata własna) obejmująca opłatę wstępną (20% od wartości netto aparatu), VAT od przedmiotu leasingu oraz podatek VAT od sum rat leasingowych, zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, c) waluta leasingu PLN, d) wariant finansowania zmiennego, przy uwzględnieniu kosztu pieniądza na rynku międzybankowym w oparciu o stopy bazowe WIBOR 1M, e) równe raty leasingowe płacone wg harmonogramu spłat leasingowych, załączonego do oferty. f) wartość oferty musi obejmować wszystkie koszty zamówienia, w szczególności opłaty manipulacyjne, przygotowawcze, g) raty leasingowe (35 rat) płatne będą w okresach rozliczeniowych miesięcznych (miesiąc kalendarzowy) począwszy od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła dostawa sprzętu Zamawiającemu, h) raty leasingowe będą płacone na podstawie harmonogramu spłat leasingowych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, i) zabezpieczenie - w postaci sprzętu medycznego będącego przedmiotem leasingu, j) przeniesienie prawa własności - automatycznie w terminie do końca miesiąca, w którym nastąpi spłata ostatniej raty leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego bez dodatkowych opłat własność przedmiotu leasingu, poprzez pisemne oświadczenie o przeniesieniu własności przedmiotu leasingu. Przeniesienie własności nastąpi po uregulowaniu wszystkich zobowiązań wobec Wykonawcy ( Finansującego) wynikających z umowy Leasingu, k) ubezpieczenie aparatu po stronie Wykonawcy, l) oferta nie może zawierać kosztów ubezpieczenia. m) na prośbę Wykonawców Zamawiający udostępni dokumenty niezbędne do złożenia oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty - załączniki nr 1, b) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX - załączniki od nr 2 i 3, c) ogólne warunki leasingu, d) harmonogram płatności, e) dodatkowo leasingodawca przedstawi wzór umowy uwzględniający postanowienia niniejszej specyfikacji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Dział zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie