Łódź: Usługa leasingu zwrotnego
Numer ogłoszenia: 8880 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa leasingu zwrotnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie przez Wykonawcę 1 sztuki używanego Aparatu RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C oraz oddanie go w leasing operacyjny zwrotny z opcją wykupu Zamawiającemu o wartości rynkowej netto 2 266 979,75 zł. Jest to wartość, którą Wykonawca przyjmie do skalkulowania oferty leasingu. 2. Dane dotyczące przedmiotu leasingu - Aparat RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C Firmy Philips Medical Systems Nederland B.V. Holandia /Allura Xper FD 20, rok produkcji 2012. 3. Transakcja leasingu zwrotnego używanego Aparatu RTG do angiografii cyfrowej z ramieniem C, o którym mowa w pkt 1 polegać będzie na oddaniu przez Wykonawcę ( Finansującego) 1 sztuki aparatu do angiografii cyfrowej w leasing operacyjny Zamawiającemu. 4. Wykonawca zobowiązuje się nabyć przedmiot leasingu na następujących warunkach: a) okres leasingu zwrotnego wynosi 35 miesięcy, b) pierwsza wpłata (opłata własna) obejmująca opłatę wstępną (20% od wartości netto aparatu), VAT od przedmiotu leasingu oraz podatek VAT od sum rat leasingowych, zostanie zapłacona w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, c) waluta leasingu PLN, d) wariant finansowania zmiennego, przy uwzględnieniu kosztu pieniądza na rynku międzybankowym w oparciu o stopy bazowe WIBOR 1M, e) równe raty leasingowe płacone wg harmonogramu spłat leasingowych, załączonego do oferty. f) wartość oferty musi obejmować wszystkie koszty zamówienia, w szczególności opłaty manipulacyjne, przygotowawcze, g) raty leasingowe (35 rat) płatne będą w okresach rozliczeniowych miesięcznych (miesiąc kalendarzowy) począwszy od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym nastąpiła dostawa sprzętu Zamawiającemu, h) raty leasingowe będą płacone na podstawie harmonogramu spłat leasingowych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, i) zabezpieczenie - w postaci sprzętu medycznego będącego przedmiotem leasingu, j) przeniesienie prawa własności - automatycznie w terminie do końca miesiąca, w którym nastąpi spłata ostatniej raty leasingowej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego bez dodatkowych opłat własność przedmiotu leasingu, poprzez pisemne oświadczenie o przeniesieniu własności przedmiotu leasingu. Przeniesienie własności nastąpi po uregulowaniu wszystkich zobowiązań wobec Wykonawcy ( Finansującego) wynikających z umowy Leasingu, k) ubezpieczenie aparatu po stronie Wykonawcy, l) oferta nie może zawierać kosztów ubezpieczenia. m) na prośbę Wykonawców Zamawiający udostępni dokumenty niezbędne do złożenia oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty - załączniki nr 1, b) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX - załączniki od nr 2 i 3, c) ogólne warunki leasingu, d) harmonogram płatności, e) dodatkowo leasingodawca przedstawi wzór umowy uwzględniający postanowienia niniejszej specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi
ul. Północna 42
91-425
Dział zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Dział zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie