Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweSP ZOZ MSW w Łodzi
ul. Północna 42
Osoba do kontaktów: Jadwiga Edyta Czerwińska
91-425 Łódź
POLSKA
Tel.: +48 426341270
E-mail: zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Faks: +48 426341254
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz-mswia-lodz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościZdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:Dostawa leków, ubrań ochronnych, sprzętu i płynów do produkcji leku cytostatycznego
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Kod NUTS PL113
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupuDostawa leków, ubrań ochronnych, sprzętu jednorazowego użytku i płynów do produkcji leku cytostatycznego
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:Szacunkowa wartość bez VAT: 6 500 000 PLN
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 11)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres26 pozycji leków
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 470 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 21)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres14 pozycji leków
Szacunkowa wartość bez VAT: 470 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 31)Krótki opisleki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 36 600 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 41)Krótki opisleki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 34 400 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 51)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 270 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 61)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 203 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 71)Krótki opisleki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 100 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 81)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 514 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 91)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 164 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 101)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres3 pozycje
Szacunkowa wartość bez VAT: 580 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 111)Krótki opisLeki cytostatyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres3 pozycje
Szacunkowa wartość bez VAT: 47 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 122)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres3 pozycje
Szacunkowa wartość bez VAT: 300 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 132)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres7 pozycji
Szacunkowa wartość bez VAT: 72 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 141)Krótki opisUbrania, fartuchy, rękawice, maski, kompresy, gaza
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres12 pozycji
Szacunkowa wartość bez VAT: 33 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 151)Krótki opisPłyny, strzykawki, zestawy, dreny, przyrządy, łączniki, dreny
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres20 pozycji
Szacunkowa wartość bez VAT: 265 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 162)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres1 pozycja
Szacunkowa wartość bez VAT: 8 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:12.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości; dla ofert całkowitych 33 600 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:1.
Zamawiający ureguluje należności za dostarczane artykuły przelewem
bankowym na konto wskazane na fakturze w ciągu 30 dni od dnia otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury po zrealizowaniu dostawy. W przypadku,
gdy realizacja zamówienia odbywa się w terminie późniejszym, niż data
wpływu faktury do Zamawiającego termin płatności liczony jest od daty
zrealizowania dostawy.
2. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 8.1 W
postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp:
8.1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada:
—
zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z
dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45
poz. 271 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na dostawę produktów
leczniczych,
— zezwolenie na obrót
hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub
prekursorami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o
przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005r. nr 179 poz. 1485 (jeżeli
dotyczy).
8.1.2 Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 1)
8.1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 1)
8.1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 1)
8.2 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy
Pzp.
8.3
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek
udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
każdy z warunków określonych w pkt. 8.1.1-8.1.4 winien spełniać co
najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt 8.2 i 8.3 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
9.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu .
9.1.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:
9.1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, (zał. nr 1)
9.1.2.
Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z ustawą z
dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45
poz. 271 z późn. zm.), w przypadku składania oferty na dostawę produktów
leczniczych.
9.1.3. Zezwolenie na
obrót hurtowy środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi lub
prekursorami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o
przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005 r. nr 179 poz. 1485 ze zm.)
(jeżeli dotyczy).
W przypadku oferty
składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców
albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
9.2.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
9.2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Zał. Nr 2.
9.2.2.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub w ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2
ustawy, przy czym osoby fizyczne w celu spełnienia w.w warunku
zobowiązane są do przedstawienia wyłącznie oświadczenia o którym mowa w
pkt 9.2.1.
9.2.3. Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
9.2.4.
Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
9.2.5.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
9.2.6.
Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
9.2.7.
Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
9.2.2. – 9.2.7.składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek, na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Dokumenty,
o których mowa w lit. a),b),c) powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli
w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie , w
którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednia dla kraju miejsca
zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione z odpowiednia datą
wymaganą dla tych dokumentów.
9.3. W
celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy
Pzp należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub
kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem prze wykonawcę lub
osobę upoważnioną, z zachowaniem reprezentacji:
9.3.1.
Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, albo informację o tym, że wykonawca nie
należy do grupy kapitałowej (zał. nr 7)
W
przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielenie.
Wykonawca
powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby
zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasadach
określonych w art. 26 ust.2b Pzp zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli
wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w
art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części
zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla
wykonawcy. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się
odpowiednio.
Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 lutego 2013r.
9.4.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom
określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić w ofercie:
9.4.1.
Oświadczenie, że oferowane produkty lecznicze zostały dopuszczone do
obrotu na zasadach określonych ustawą Prawo farmaceutyczne ( jeżeli
dotyczy)
9.4.2. Oświadczenie, że
produkowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na zasadach
określonych ustawą o wyrobach medycznych ( jeżeli dotyczy)
9.5. Ponadto oferta musi zawierać:
9.5.1. Podpisany formularz oferty i formularz cenowy – wg załącznika Nr 3 i 4 do SIWZ.
9.5.2.
Jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców
składa wypełnione i podpisane oświadczenie – wg załącznika Nr 6 do
SIWZ.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:53/D/13
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoTermin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 17.12.2013 - 15:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu18.12.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 18.12.2013 - 10:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad 2014
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:7.11.2013