Łódź: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 303194 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Atracurii besilas inj x 5 amp 10 mg/ml - amp op 200 2 Bisacodylum czopki x 5 czopków 10 mg op 180 3 Clotrimazolum krem 20 g 1 % 20 g op 11 4 Clotrimazolum tabl. dopochwowe x 6tabl.0,1 g op 10 5 Cisatracurium inj.x 5 amp. 2 mg/1ml op 130 6 Kalii chloridum tabletki x 30 tabl. 0,75 g op 250 7 Ropinirolum x 28 tabl. op 2mg 2 8 Mivacurium chloridum inj. x 5 amp. 2mg/1ml a 10ml op 100 9 Ondansteronum inj. x 5 amp. 2mg/1ml op 150 10 Phenylbutazonum czopki x 5 czopków 250 mg op 25 11 Phenylbutazonum maść 5% - 30 g op 20 12 Eptifibatidum inj. x1 2 mg/1ml a 10 ml op 40 13 Eptifibatidum inj. x1 75mg/100 ml op 110 14 Nadroparinum calcium inj. - amp.-strzyk. x 10 amp-strzyk. 0,3 ml (2850j.m.) op 330 15 Nadroparinum calcium inj. - amp.-strzyk. x 10 amp-strzyk. 0,4ml (3800j.m.) op 25 16 Nadroparinum calcium inj. - amp.-strzyk. x 10 amp-strzyk 0,6ml (5700j.m) op 100 17 Nadroparinum calcium inj. - amp.-strzyk. x 10 amp-strzyk.0,8ml( 7600j.m) op 70 18 Nadroparinum calcium inj. - amp.- strzyk. x 10 amp.- strzyk.1ml ( 9500j.m) op 30 19 Theophylinum prolongatum x 50 tabl lub kaps. 300mg op 20 20 Szczepionka pwirusowemu zapaleniu watroby typ A ampułka1440 j.m op 5 21 Szczepionka pwirusowemu zapaleniu watroby typ B amp. - strzyk. 0,02 mg/ml op 700 22 Szczepionka p/ wirusowemu zapaleniu wątroby typ A + B ampułka 1 ml op 5 23 Diazepamum x 20 tabletek 2 mg op 15 24 Diazepamum x 20 tabletek 5mg op 20 25 Insulinum humanum 1 fiolka po 10 ml 100 j.m./ml op 80 26 Insulinum aspart humanum x 5 wkładów 100j.m/1ml a 3ml x 5 wkładów op 40 27 Insulina 50% rozpuszczalnej insuliny aspart i 50% insuliny aspart krystalizowanej z protaminą 100j./ml 5 wkładów a 3 ml op 10 28 Insulina 30% rozpuszczalnej insuliny aspart i 70% insuliny aspart krystalizowanej z protaminą 100j./ml 5 wkładów a 3 ml op 10 29 Insulinum humanum wysokooczyszczona biosynetetyczna substancja pomocnicza siarczan protaminy 100 j.m./ml op 15 30 Insulina isophanowa ludzka nocna 100 j.m/ml 5 wkładów a 3 ml op 15 31 Insulina isophanowa ludzka dzienna 100 j.m./ml 5 wkładów po 3 ml op 25 32 Insulina detemir 100 j.m./ml 5 wkładów po 3 ml op 5 33 Enoxaparium Natruim x 10 amp-strzyk 120mg/0,8ml op 25.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być: a) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku do umowy; b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; 2. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania oraz dawki wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. W nieprzewidzianych przypadkach braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika chemicznego innego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen urzędowych leków z uwzględnieniem stawki procentowej udzielonego rabatu, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie