Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktoweSP ZOZ MSW w Łodzi
ul. Północna 42
Osoba do kontaktów: Jadwiga Edyta Czerwińska
91-425 Łódź
POLSKA
Tel.: +48 426341270
E-mail: zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Faks: +48 426341254
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz-mswia-lodz.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje
i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu
konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod
adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającejPodmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalnościZdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiającychInstytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu kardiologicznego jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Hemodynamiki.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Kod NUTS PL113
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu kardiologicznego jednorazowego użytku na potrzeby Pracowni Hemodynamiki.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiOkres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 11)Krótki opis
Zestaw przygotowawczy do koronarografii.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
7 pozycji
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 21)Krótki opis
cewniki diagnostyczne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
1400 szt
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 31)Krótki opis
Prowadniki angioplastyczne.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
150 szt
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 41)Krótki opis
Zestaw do koronaroplastyki na krętych naczyniach
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
5 pozycji
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: pakiet 51)Krótki opis
Koszulki tętnicze
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
100 szt
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 61)Krótki opis
cewniki balonowe do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
5 szt
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 71)Krótki opis
cewniki przedłużające dla cewnika
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
30 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 81)Krótki opis
Stenty wieńcowe samorozprężalne
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
10 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 91)Krótki opis
Zestaw do kompleksowych badań i zabiegów na naczyniach wieńcowych z dostępu przez tętnice promieniową
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
8 pozycji
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 101)Krótki opis
Opaski uciskowe na tętnicę promieniową
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
250 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 111)Krótki opis
cewniki balonowe super wysokociśnieniowe
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
10 szt
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 121)Krótki opis
Inflatory z manometrem do wysokich ciśnień
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
10szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 131)Krótki opis
Zestaw do stałej stymulacji serca
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 3)Wielkość lub zakres
6 pozycji
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16 770,00 PLN dla całości zamówienia:
Dla pakietu częściowego nr 1: 3 200,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 2 400,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 3: 300,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 4: 5 000,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 5: 400,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 6: 100,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 7: 200,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 8: 300,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 9: 5 000,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 10: 100,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 11: 50,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 12: 20,00 PLN
Dla pakietu częściowego nr 13: 1 700,00 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
6. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia
doręczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury Zamawiającemu
na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze, z zastrzeżeniem, że
termin dostarczenia faktury do szpitala nie może przekraczać 3 dni
roboczych od dnia jej prawidłowego wystawienia, a każdy dzień zwłoki
powoduje odpowiednio przesunięcie terminu płatności.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu
wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z
późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz dostaw lub usług
Wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie – min. 3
W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1
oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2013 r. poz. 907, z późn. zm.), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
6 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
7 Dokumenty dotyczące podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 7.2 siwz
8 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
9 Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Lp. Wymagany dokument
1 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
2 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
4 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4–8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
5 Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 i 11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
W
celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy
przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 oświadczenie o posiadaniu dopuszczeń do obrotu na oferowany asortyment i przedstawieniu ich na każde wezwanie Zamawiającego
2
dla potwierdzenia i weryfikacji informacji zawartych w ofercie należy
dołączyć materiały informacyjne w postaci katalogów/folderów
3 do oferty należy przedłożyć oświadczenie o gotowości złożenia do wglądu wskazanej przez zamawiającego próbki
4
Do oferty należy dołączyć ulotki, katalogi, dokumentację techniczną
urządzeń w języku polskim lub obcym z tłumaczeniem na język polski,
potwierdzające parametry techniczne, prosimy o zaznaczenie w tekście nr
pozycji z powyższej tabeli w celu potwierdzenia wymaganych parametrów.(
dotyczy Pakietu nr 13).
5
Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt spełniał wymogi Dyrektywy
Europejskiej 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych. Na potwierdzenie
w/w wymogu Zamawiający żąda załączenia do oferty certyfikatu CE lub/i
deklaracji zgodności.( Dotyczy Pakietu nr 13).
Wskazane
dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania
elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę
bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego
kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia
oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy,
gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co
do jej prawdziwości.
Jeżeli z
uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez
Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający
sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Kwalifikacje techniczneInformacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Minimum 3.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta
najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria
określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub
negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
29/D/14
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoTermin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 1.8.2014 - 15:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu4.8.2014 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniuportugalski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 4.8.2014 - 10:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: czerwiec 2015 rok
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:18.6.2014