Łódź: Dostawa drukarek oraz rzutnika
Numer ogłoszenia: 53900 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek oraz rzutnika.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy drukarek wielofunkcyjnych monochromatycznych ze skanerem - 39 sztuk, drukarek monochromatycznych - 35 sztuk, drukarek kolorowych - 2 sztuki, drukarek etykiet termo transferowych - 12 sztuk, drukarek etykiet - 3 sztuki, czytników kodów kreskowych - 23 sztuki, bezprzewodowych kolektorów danych z oprzyrządowaniem - 3 sztuki, rzutnika - 1 sztuka..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6, 38.65.21.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4605,00 zł, w tym pakiet 1 - 4425,00 zł; pakiet 2 - 180,00 zł do terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BANK MILLENIUM Nr rachunku : 58 1160 2202 0000 0000 3597 5217 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, z późn. zm.). Wymaga się, aby gwarancja bankowa była udzielona wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego. Treść gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wskazywać sposób reprezentowania Gwaranta i Wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana(e) przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać, bezwarunkowe, na każde pisemne, uzasadnione żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie wadium w innej formie niż wyżej wymienione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, z dopiskiem: Wadium - drukarki.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału określonych nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału określonych nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału określonych nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału określonych nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału określonych nastąpi na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2)
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów; PAKIET 1 - Drukarki, Czytniki 1) Min. Certyfikat CE 2) Należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego wraz z jego podzespołami, w stopniu min. umożliwiającym weryfikację zgodności technicznej z wymaganiami zamawiającego. (1) Należy podać nazwę producenta i model sprzętu komputerowego (2) Należy złożyć oświadczenie iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami 3) Gwarancja: Warunki Gwarancji i Serwisu Min. parametr wymagany Parametr oferowany Typ NBD, D2D - Next Business Day, Door to door Czas gwarancji od daty dostarczenia kompletnego sprzętu / towaru min 24 miesiące PAKIET 2 - rzutnik multimedialny 1) Należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego wraz z jego podzespołami, w stopniu min. umożliwiającym weryfikację zgodności technicznej z wymaganiami zamawiającego. (1) Należy podać nazwę producenta i model sprzętu komputerowego (2) Należy złożyć oświadczenie iż oferowany sprzęt jest zgodny z wymaganiami 2) Gwarancja: Warunki Gwarancji i Serwisu Min. parametr wymagany Parametr oferowany Typ NBD, D2D - Next Business Day, Door to door Czas gwarancji od daty dostarczenia kompletnego sprzętu / towaru min 24 miesiące
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, c) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, d) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt. b i c o zakres tych zmian, 2. w sytuacji gdy: a) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany (udoskonalony), b) wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej , wartości umowy (oprócz przypadku przewidzianego w niniejszym paragrafie ust. 1 ppkt d) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział Zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Dział zamówień Publicznych budynek administracji, piętro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś priorytetowa IV. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie IV.2 E - usługi publiczne). Projekt: Zwiększenie efektywności zarządzania, poprawa dostępności usług oraz wzrost jakości opieki SP ZOZ MSW w Łodzi poprzez wdrożenie innowacyjnych rozwiązań umożliwiających wspieranie procesów gromadzenia, przepływu i ochrony informacji..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki wielofunkcyjne monochromatyczne ze skanerem - 39 sztuk, drukarki monochromatyczne - 35 sztuk, drukarki kolorowe - 2 sztuki, drukarki etykiet termo transferowych - 12 sztuk, drukarki etykiet - 3 sztuki, czytniki kodów kreskowych - 23 sztuki, bezprzewodowe kolektory danych z oprzyrządowaniem - 3 sztuki,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.61.30-6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik/projektor - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.10-4.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: