Łódź: wykonanie prac polegających na przebudowie (modernizacji) technologii uzdatniania wody basenowej dla basenu rehabilitacyjnego w SP ZOZ MSW w Łodzi
Numer ogłoszenia: 27402 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6341270, faks 42 6341254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac polegających na przebudowie (modernizacji) technologii uzdatniania wody basenowej dla basenu rehabilitacyjnego w SP ZOZ MSW w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegający na przebudowie (modernizacji) technologii uzdatniania wody basenowej dla basenu rehabilitacyjnego przy S P ZOZ MSW w Łodzi przy ul Północnej 42h na:. wg projektu wykonawczego wykonanego przez mgr inż. Katarzynę Niesłanczyk Zakres prac obejmuje: a) Wymiana instalacji uzdatniania wody dla basenu - zgodnie z projektem b) Wykończenie i wyposażenie pomieszczeń chemii basenowej zgodnie z projektem c) Wymianie okładziny niecki basenowej- zgodnie z projektem d) Prace budowlane malarskie i gipsowe na poziomie -1 to jest w pomieszczeniu basenu, przedsionka, pomieszczeń socjalnych i szatni ( łącznie w przerobieniem boksów szatni ) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna (załącznik nr 5) oraz formularz cenowy (załącznik nr 2)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 PLN :

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty (załącznik nr 1) b) Formularz cenowy (załącznik nr 2) Podstawą do określenia wartości poszczególnych prac budowlanych są załączone przedmiary prac. Przedmiary te każdy oferent powinien sprawdzić. Zamawiający wymaga tylko wypełnienia ogólnego formularz cenowego (załącznik nr 2) c) Dokumenty wymienione w Rozdziale VI SIWZ d) Załącznik nr 6 - Wykaz robót e) Załącznik Nr 7 - Informacja o podwykonawcach f) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadząca do zmiany ceny. W sytuacji zmiany stawki podatku VAT, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zmianie stosownych przepisów oraz je wskaże. 1.2. Zmiana terminu realizacji robót wynikających z zaistnienia czynników uniemożliwiających realizację robót. 1.3. W sytuacji, gdy materiały budowlane lub urządzenia określone w ofercie, a następnie w umowie, przestały być produkowane i są niedostępne, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Wykonawca może zaproponować inny materiał lub urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od podanych w ofercie, spełniające warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 1.4. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1.5. Konieczność zastąpienia osób, które zostały wskazane w umowie. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych drobnych zmian w postanowieniach niniejszej umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) oraz zmiany danych teleadresowych. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 3/R/15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ MSW w Łodzi ul. Północna 42 91-425 Łódź Dział zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie