Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
www.zozmswlodz.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.5)Główny przedmiot działalnościZdrowie
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Usługa sprzątania wraz z transportem wewnętrznym.
Numer referencyjny: 32/U/17
II.1.2)Główny kod CPV90910000
II.1.3)Rodzaj zamówieniaUsługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Kompleksowe utrzymanie w czystości przy zachowaniu wymogów reżimu sanitarno-higienicznego jednostek wymienionych powyżej.
2. Utrzymanie w czystości powierzchni niemedycznych.
3. Utrzymanie porządku na terenie i wokół szpitala oraz terenu wokół budynku Centrum Stomatologii na ul. Anstadta 4. ( Utrzymanie w czystości i w prawidłowym stanie terenów utwardzonych i zielonych: parku szpitalnego, terenu wokół szpitala i terenu wokół budynku Centrum Stomatologii ul. Anstadta 4.)
4. Obsługa transportu wewnętrznego czystego i brudnego.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL
II.2.4)Opis zamówienia:
W szpitalu istnieją cztery strefy utrzymania czystości:
ciągłej, ogólnej (niskiego i średniego ryzyka), zmiennej (wysokiego ryzyka) i ciągłego skażenia
I Czystości ciągłej – 175,73 m² powierzchni
II Czystości ogólnej – 11 822,06 m² powierzchni
III Czystości zmiennej – 2 561,50 m² powierzchni
IV Ciągłego skażenia – 1 775,93 m² powierzchni.
Wykonawca zabezpiecza środki czystości i środki dezynfekcyjne niezbędne do sprzątania ręcznego i mechanicznego różnego typu powierzchni. Usługa transportu wewnętrznego musi być świadczona w systemie ciągłym i całodobowym.
Transport wewnętrzny obejmuje wszystkie komórki organizacyjne Zamawiającego.
Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy.
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane ze świadczeniem przedmiotu zamówienia.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Posiadanie Certyfikatu ISO 9001 dla systemów zapewnienia jakości w zakresie usług utrzymania czystości wystawionego przez jednostkę akredytowaną – 20 punktów – Posiadanie Certyfikatu ISO 14001 dla sy / Waga: 40 %
Cena - Waga: 60 %
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweMinimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie: co najmniej 1 osoba zatrudniona na stanowisku kierownika obiektu posiadająca co najmniej 12-miesięczny, nabyty w okresie ostatnich 3 lat, wynikający z jednego kontraktu staż pracy polegający na kierowaniu pracami związanymi z utrzymaniem czystości w obiektach szpitalnych oraz organizacje transportu.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Realizacja umowy zgodnie z zapisami specyfikacji na ul. Północnej 42 oraz Anstadta 4. SP ZOZ MSWiA w Łodzi posiada zabudowę blokową połączoną ze sobą łącznikami i korytarzami.
Budynki kubaturowe szpitala to 5 obiektów działalności podstawowej i 5 działalności pomocniczej o powierzchni użytkowej ok. 20 500 m².
Szpital w swojej strukturze organizacyjnej posiada 11 oddziałów szpitalnych. Z 11 środków zadaniowych 8 ma profil zabiegowy, a 3 ośrodki mają profil zachowawczy. Ogólna liczba łóżek szpitalnych to 218 łóżek.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 27/11/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 27/11/2017
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Łódź, ul. Północna 42 budynek administracji piętro I dział zamówień publicznych.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeKrajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:13/10/2017