infolinia

BILETOMATY w Rejestracji

Informujemy, że w Rejestracji Centralnej pojawiły się nowe maszyny tzw. BILETOMATY, które są efektem wdrażania elektronicznego systemu kolejkowego pacjentów.

Na wstępie prosimy naszych pacjentów o wyrozumiałość w związku z wdrażanym systemem. Zaznaczamy, że takie same systemy z powodzeniem funkcjonują w urzędach państwowych i innych instytucjach użyteczności publicznej.

 

Bardzo staraliśmy się żeby system był prosty i intuicyjny w obsłudze dla naszych pacjentów.

 

  1. Zadaniem systemu jest uporządkowanie i stworzenie sprawiedliwej i czytelnej kolejki oczekujących pacjentów w Centralnej Rejestracji.
  2. Celem wyznaczenia wizyty u lekarza specjalisty osobiście w Centralnej Rejestracji należy skorzystać z BILETOMATU.
  3. Należy wybrać jedną z dostępnych opcji wyświetlanych na ekranie Biletomatu, w zależności od tego do jakiego specjalisty chcemy się wyznaczyć:
    • specjaliści
    • poradnia zdrowia psychicznego
    • kasa / dokumentacja medyczna
    • rehabilitacja

Jeżeli chcemy skorzystać z kilku z powyższych czterech opcji należy pobrać kolejne bilety wybierając kolejne opcje.

Jeden bilet wybrany przez opcję specjaliści upoważnia do wyznaczenia wizyt do kilku lekarzy specjalistów dostępnych w naszym Szpitalu ( nie trzeba drukować 3 biletów do specjalisty jeśli chcemy umówić się do 3 specjalistów, wystarczy jeden bilet)

  1. Następnie zajmujemy dogodne miejsce i czekamy, aż system wywoła numer wydrukowany na naszym bilecie.
  2. Po wywołaniu naszego numeru podchodzimy do stanowiska nad którym wyświetla się nasz numer.
  3. Dokonujemy rejestracji wizyty.
  4. Efektem wyznaczenia wizyty jest bilet wydany nam przez Rejestratorkę z informacją o dacie i godzinie wyznaczonej przez nas wizyty. Zalecamy zachowanie powyższego biletu celem posiadania potwierdzenia wyznaczonej wizyty.

 

W przypadku zgłoszenia się na wyznaczoną wizytę w naszym Szpitalu celem uzyskania porady medycznej należy:

  1. Na ekranie Biletomatu wybrać opcję wizyta u specjalisty
  2. Podać numer PESEL (UWAGA! Jeśli nie życzą sobie Państwo by numer PESEL był widoczny za ekranie podczas jego wpisywania, można skorzystać z opcji „Ukryj numer PESEL podczas wpisywania”)
  3. System sprawdza czy mamy w danym dniu zaplanowaną wizytę
  4. System sprawdza czy jesteśmy ubezpieczeni (jeśli nie, musimy pobrać bilet do Rejestracji i wypełnić oświadczenie o ubezpieczeniu, w przeciwnym wypadku system nie przepuści nas dalej)
  5. Po przejściu tej weryfikacji wybieramy na ekranie wizytę na którą się wyznaczyliśmy
  6. Automat drukuje bilet z numerem wizyty. Należy przejść pod gabinet specjalisty do którego jesteśmy umówieni i czekać, aż na ekranie nad drzwiami Poradni wyświetli się wezwanie naszego numeru

DLACZEGO NASZ SYSTEM USPRAWNI PRACĘ PRZYCHODNI?

Dzięki temu systemowi lekarz dokładnie wie kto zgłosił się na wizytę, pacjenci są wywoływani zgodnie z kolejką oczekujących, zachowana jest ochrona danych osobowych pacjenta, wywoływani są tylko ci pacjenci którzy się zgłosili na zaplanowaną wizytę, lekarz nie traci czasu czekając na „spóźnialskich” lub nieobecnych i sprawdzaniu czy już nie dotarli.

Kontakt

Oddział kliniczny

ul. Północna 42,
91-425 Łódź

kontakt@zoz-mswia-lodz.pl

Dane szpitala

NIP 726–00-04–820
KRS 0000023744
REGON 470805076

Szukaj