Zgłaszanie zdarzeń niepożądanych
Informujemy, że SP ZOZ MSWiA w Łodzi umożliwia zgłaszanie zdarzeń niepożądanych związanych z hospitalizują przez pacjentów, ich rodziny i opiekunów.
Zgłoszenie można dokonać poprzez:
– przesłanie tradycyjną pocztą w formie pisemnej na adres szpitala: ul. Północna 42, 91-425 Łódź,
– przesłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@zoz-mswia-lodz.pl.
W celu wyjaśnienia zdarzenia prosimy o podanie minimalnego zakresu informacji:
– dane identyfikacyjne pacjenta, którego zdarzenie dotyczy,
– nazwa jednostki organizacyjnej szpitala, w której pacjent był leczony,
– dane identyfikacyjne osoby/ osób z personelu medycznego biorących udział w zdarzeniu,
– opis zdarzenia,
– dane kontaktowe.
– wskazanie czy szpital ma się skontaktować w związku ze zgłoszeniem zdarzenia.
UWAGA! Powyższe zgłoszenia mogą zostać przekazane do szpitala także anonimowo, wówczas wyjaśnienie zdarzenia nastąpi wyłącznie wewnątrz szpitala.
Kontakt
Adres
ul. Północna 42,
91-425 Łódź
kontakt@zoz-mswia-lodz.pl
Dane szpitala
NIP 726–00-04–820
KRS 0000023744
REGON 470805076